Service Level Agreement (SLA)
Een Service Level Agreement, kortweg SLA, bevat afspraken waar wij ons aan moeten houden met betrekking tot de service van de afgenomen dienst. Zo kan het gaan om onze responstijden bij een storing, de up-time garantie of het 24/7 bereikbaar zijn voor u. Hierdoor weet u precies wat u van ons kan verwachten!
Wij leveren verschillende soorten SLA pakketten, ook op diensten die niet bij ons zijn afgenomen. Doordat elke situatie uniek is, bieden wij SLA pakketten enkel aan op maat. Welke Service Level Agreement (SLA) het beste bij u past wordt tijdens een vrijblijvend oriënterend gesprek altijd snel duidelijk. Wilt u de mogelijkheden doornemen voor uw Service Level Agreement (SLA), neem dan contact op.
Neem contact opWij vertellen u graag alles tijdens een oriënterend gesprek
ContactWees problemen voor
Uw klanten willen blind kunnen vertrouwen op uw diensten. Zij waarderen dat er altijd een team van technici klaarstaat, mochten er problemen optreden. Wij vertellen u graag over de mogelijkheden met betrekking tot uw wensen.Offerte
Of meer informatie
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van een service level agreement of een offerte op maat? Neem dan vrijblijvend contact met ons op zodat wij de opties kunnen bespreken.